Showing posts with label facebook. Show all posts
Showing posts with label facebook. Show all posts

Tuesday, May 17, 2011

Hello iOs

Tadaaa


Ingat tak dulu aku penah menang HTC Wildfire tu? Ala dah jual pun buat beli monitor, hikhik.
Sekarang dah menang iPod Touch 4th gen pulak daripada KFC lagi.

Kali ni bukan pasal invites sebab nanti asik suh orang join je, aku jadi social outcast pulak. Pertandingan kali ni memerlukan duit dan mengumpul resit. Ucapan ribuan terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi membantu saya terutamanya Bok Pistachio dan Idrus Marketing yang sudi menemani saya selama seminggu untuk makan KFC lunch.

Pertandingan dia simple je, siapa kumpul resit paling banyak menang. Dengan bantuan rakan, aku berjaya mengumpul resit sebanyak 24 keping dan total duit yang aku sendiri spent ialah sebanyak tak lebih daripada MYR 70. Which is a good thing sebab belanja modal kecik, untung banyak.


Tunggu abang courier datang mengambil masa sebulan.


 iPod dengan KFC voucher


 iTik



Monday, December 13, 2010

Top 5 Life Goals. April19, 2009


No 1 dah, lagi 4 belum lagi.
Hemo hemo hemo.

Tuesday, November 23, 2010

Kalau dia mati

Sequal dari post sebelum ni, untukmu Iylia yang kini mempunyai tumblr !




Thursday, November 18, 2010

Kalau aku mati

Jeng jeng jeng, mesti korang suspens kan dengan title yang diberikan?
Aku tengah fb chat ngan member aku tetiba dia cakap camni;


hemo hemo hemo

Tuesday, May 11, 2010

Tahukah anda 2

Hari ni nak post pasal Facebook, 
dah lama nak post pasal nate ni tapi terlupa.

tekan untuk tumbesaran

Tuesday, April 6, 2010

Double Meaning

Demi memenuhi kehendak Mohd Alif Saifuddin bin Saripuddin
dengan ini saya mengupdate blog saya dengan entri terbaru yang masih panas.


Sila click untuk proses tumbesaran

Tuesday, November 24, 2009

Confession of Abang Hensem


The thing is, I'm falling for u and I'm not sure whether u feel the same.
I'm tired of getting my heart broken and if what u want is to flirt around
then I suggest that we better stop it now
cos it would just hurt me in the end.
So what would u say?