Thursday, April 9, 2009

Awak ingat saya ni perempuan simpanan awak ke?

Nenek masih dalam keadaan kritikal. Tapi tadi aku menyaksikan adegan menarik di parking lot Desaria, dimana seorang perempuan yang sedang memaki hamun lelaki ni. Antara dialog yang bleh didengar;

Perempuan tak hot : Awak ingat saya ni perempuan simpanan awak ke?
*Sambil mengkarate-chop kereta MyVi no. pendaftaran CCJ xxxx*
*Side mirror belah kanan patah*
*Owner dia hanya duduk menyaksikan side mirror yang terburai*
*Aku hanya bleh bersimpati pada kereta yang tak bersalah*
Perempuan tak hot : Awak lebih pentingkan kereta ni daripada saya?

Somehow aku tak dapat nak menghubungkaitkan antara perempuan simpanan dan Myvi yang tak bersalah tu.
Pastu aku terus drive balik. Tak amik video sebab perempuan tu tak hot, kalau hot, mungkin amik la.

Esok Cyberfusion. Yeah!

Gambar Myvi MyLove




No comments: