Wednesday, December 2, 2009

Teman Wanita


Hai kawan-kawan, hari ni saya nak bercerita pasal teman wanitaku.

Pada suatu harinya, saya telah mempunyai teman wanita yang baru. Saya sayang beliau dengan sepenuh hati dan kaki tetapi beliau ni kuat jealous, saya tak paham kenapa.

Dia sangat takut jikalaunya saya mempunyai perempuan lain walhal saya tidak pandai mengorat pun. Ini kisah benar, saya tak pandai menyusun kata-kata berbunga seperti berikut;

"Kasih sayang I terhadap u lebih kuat daripada logam titanium Ti, 22"
"Bentuk badanmu yang kelihatannya seperti Lamborghini Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni membuatkan hati I tidak keruan"
"Dua tiga kucing berlari, hai awak, nak ngorat sambil berlari"

dan sebagainya.

Lagipun bila saya melihat ke arah cermin takdelah kacak seperti Brad Pitt atau Rajnikanth, biasa-biasa je.

Jadi kesimpulannya disini, lihatlah spontan dan bergelak ketawalah.

 



12 comments:

dadlilgirl said...

haih...
tu tndanye gf u syg u
bkn sebab u hensem ke x...
kalau xsyg xdenye nk jelez lar ahmad afiQ.....

hawanasir said...

kao ada gf je rajin letak video, kan? hahahaha!

Unknown said...

@wani yelaa

@hawa la, bukan selama ni aku de post video ke? -.-

dadlilgirl said...

ap wani2 pulak..dadlilgirl la...

Unknown said...

haih..
perlu ke?

dadlilgirl said...

perlu

Unknown said...

baiklah cik salmah

L said...

HAHAHAHA. gaduh2.

dadlilgirl said...

L : kteorg mmg salu gdh..

Unknown said...

kalau boleh bertumbuk da bertumbuk dah

dadlilgirl said...

a'ah dh smackdown dh ngn si afiQ ni

Unknown said...

saya hanya seorang insan yg lemah