Thursday, April 8, 2010

Berdialog dengan Ayam

Tengah takde idea nak tulis pasal apa, ni antara dialog aku dgn Ayam tempoh hari.

Aku dengan Ridhuan atau panggilan manja beliau Ayam.

Ketika sedang menjamu selera di Padi, Cyberjaya.
Ayam membuka bicara ;

"Ko rasa kalau aku buat birthday party aku kat Zouk ramai orang datang ke?"

Aku tersedak ketika sedang menjamah makanan dengan rakusnya sebab mungkin umur dia dah 21, so dia excited la nak buat birthday party kat Zouk. Baru la KL kan?

"WTF? Zouk? Mesti ramai kot datang, kenapa ko tanya?"

"Ko sure ke ramai? Aku nak buat BBQ kat sana."

"BBQ? Ko gila ke nak buat BBQ kat Zouk? Tak pernah dibuat orang lagi kot."

"La, kenapa pulak tak boleh buat BBQ kat situ? Ramai je aku tengok orang buat?"

"Ko biar betul Yam, Zouk mana ni?"

"ZOO la bukan ZOUK!"

-___-'

"Demm.."

No comments: