Sunday, April 25, 2010

Sri Langat

Hari ni bangun pukul 730 terus mandi. Tak, bukan aku buang tebiat mandi awal-awal camtu. Semuanya gara-gara adanya Temasya Sukan SK Sri Langat kali yang ke-36. Sekolah aku masa belum baligh dulu; Zaman Digimon, lawan pemadam, lazer, Dragon Ball, banyak lagi ah. Disini saya sertakan beberapa gambar untuk tatapan anda.


Dulu: 
Kelas 1 Orkid
aku register terus dapat kelas ni,
sebelah toilet pulak tu.

Sekarang: 
Da jadi kelas 2 Melati


Ni cam WTF
ada Tweety Bird, pastu tetiba ada Along 
dengan fake Tigger.


Kantin ni dulu paling best makan makanan guru la.
Padahal nasi campur je kot.
Tapi dapat makanan guru cam hensem sket.


Dulu:
Merupakan kolam ikan yang 
aku ske lepak-lepak baling sampah

Sekarang:
Da jadi pondok pulak, 
mungkin sebab maintenance ikan tinggi kot?


Ha !
Kedai buku ni dulu pintu kayu je, skang da pakai roller shutter siot.
Dulu beli banyak gila pemadam negara-negara pastu lawan.
Sapa menang dapat pemadam orang yang kalah.
Banyak gak la koleksi aku dulu.


Ni ada taman burung, baru ni.
Dulu zaman aku bela arnab je.


Kecik-kecik da terdedah dengan Tongkat Ali.


Ooo, ni la rupanya burung yang aku selalu order masak 3 rasa tu.


Dulu zaman aku, semuanya bedal kat padang.
Sekarang da de futsal la bagai.

So anyways, cam rindu gila la zaman kanak-kanak riang aku.
= )

Ni video Abah masuk acara ibu bapa.
Dapat johan pulak tu, kelaka gila.

6 comments:

. said...

makanan guru best.ader ayam.hahaha.tp kena share dua org sbb portion dier byk.

kalo ko ingt,kadang2 pengawas rmpas pemadam kalau kite ader byk sgt pemdm.sbb tknk kte main lawan2 tuh.dengki kan

Unknown said...

sebab tu aku taknak jadi pengawas, kroni cikgu.
ahahah

hawanasir said...

hahaha rindu sial skolah. kelas aku betul2 kelas first lepas mural tweety/along/tigger. damn, ada lagi mural tu. ahaha

Unknown said...

cam takde kena mengena tweety dengan along.
pastu ada fake tigger pulak.

AyongQiela said...

uwaaa! aritu tak dpt gi since ade paper. hoho. tp adik aku amek gmbr pon, aku jeles tgok sekolah tuuu. hoho~

Unknown said...

dem, kalau tak mesti ko da belanja aku makan kan?