Tuesday, May 18, 2010

Sehari bersama Abang Hensem dan teman wanita beliau 2

Aktiviti wajib kalau datang Pyramid mesti amik gamba reflection kan?


Jumaat lepas kelua lagi dengan gf, memang gf week la last week. 
Memandangkan kitorang jarang jumpa so bila dia holiday memang kalau boleh nak hari-hari kelua.
Pada mulanya tak bercadang nak kelua pun, so aku dari rumah ke sekolah dengan tak mandinya *sebab kelas pagi 9-11* lepas kelas terus la balik. Secara tiba-tiba gf call cakap nak datang, dem.. time tak mandi nak jumpa aku lak, dengan rambut tak terurusnya, selekeh lagi.

Namun begitu cerita di dalam kelas lain pula dimana Ms Rana Salehi, merupakan Managerial Accounting's lecturer berkata kepada aku "I like you, you are so clean". Sebab tulisan aku sebijik-sebijik so dia cakap senang nak marking paper. Aku terdiam membisu sebab tak mandi pastu dia cakap aku clean pulak, awkward silence for 5secs disitu.

Setelah gf sampai di Putrajaya Sentral aku pun amik la beliau lalu kami ke Sunway Pyramid. Setinggi-tinggi ucapan terima kasih kepada cik gf kerana telah membelanja perbelanjaan aku sepanjang hari pada hari itu kerna aku tak mintak abah duit belanja. Walaupun bau aku masam, atas dasar cinta, cik gf tetap cakap aku hensem kacak bergaya lalu menaikkan semangat aku lebih tinggi daripada hari-hari tak mandi yang lain.

Hanta gf balik ke KTM Subang tetapi lupa teman beliau, lalu beliau pun merajuk sekejap sebab dulu da janji nak teman tapi lupa. Next time I hanta sampai rumah je la ok? ♥

p/s : kena saman kat limkokwing sebab parking kat luar. dem gila.

4 comments:

dadlilgirl said...

"lalu menaikkan semangat aku lebih tinggi daripada hari-hari tak mandi yang lain."
- ap ni? -.-

Unknown said...

maksudnya hari lain kalau tak mandi takde semangat

dadlilgirl said...

ayang bucuk!!!!!!! ahahaha

Unknown said...

wangi dah