Friday, December 24, 2010

Hello froyo

Pagi tadi ketika sedang tidur, talipon tangan berdering.
Aku lantas terjaga lalu menjawabnya dengan kadar segera.

"Hello, selamat pagi."
"Ye pagi." Sambil menggosok mata dan menggaru kepala.
"Saya dari customer service, rumah encik kat mana?"

Dari situ aku dah tau, yang aku bakal menerima talipon tangan free daripada KFC.
Mata bersinar harapan menanti abang delivery datang menghantar talipon tersebut.

Tiba-tiba lagi, *tinn! tinn!* bunyi hon motor beliau membasahi telingaku lalu aku keluar dari rumah dengan berlagak selamba cool macam takde apa berlaku.

Padahal seronok gila.

Aku amik bungkusan misteri tersebut dan terus berjalan tanpa bayang masuk kebilik.


Bungkusan misteri.


Di dalam bungkusan misteri ada bungkusan misteri lagi, beserta surat daripada KFC.
Bertambah misterinya.


Di dalam bungkusan misteri yang ada bungkusan misteri ada kotak misteri bergambar.


Di dalam bungkusan misteri yang mempunyai bungkusan misteri 
dan kotak misteri bergambar ada talipon tangan !


Selamat diorg bagi aku kaler putih yang merupakan warna favorite aku.
Putih pilihan saya !

Dan malam semalam ada join DiGi punya contest gak, dapat 10 tiket wayang free ke Cathay Cineplax !

Duduk rumah memang dok main online competition je la.

Sibuk menggodek-godek talipon sehinggakan gf telah merajuk lalu menutup skype dan talipon beliau.

Disini ingin saya mengucapkan selamat 13 bulan kepada gf tersayang yang kini mungkin sedang tido *kroih kroih*

xoxo 

3 comments:

shidah said...

aku nak tiket wayang! sebab tak dapat voucher kfc setelah menolong ko menang talipon tangan kan zzzz

-hawa, pakai account mak aku. malas nak log out

dadlilgirl said...

i benci u!!!!
g men android u tu puas2!
dpt tiket pun xbg tau i,ok fine!!!!

Unknown said...

zzzz