Monday, April 6, 2009

Tadi

Nenek dihantar pulang ke rumah, doktor cakap tunggu masa je.

Aunt G kata bila nenek sampai rumah muka dia jadi happy. Aku tumpang seronok bercampur sedih.

Badan nenek da tak bleh terima makanan lagi, bagi susu pun keluar balik. Kitorg buat bacaan yassin lepas Isyak. Alhamdulillah ramai yang datang, termasuk uncle aku yang bermasalah *nama dirahsiakan, ala kalau bagitau pun bukan ko kenal* dan suka memulaukan diri sendiri tu.

Lepas baca yassin ada makan2 sket. Pastu semestinya acara bual kosong diadakan dan aku terdengar wak nuar cakap dia nak beli kapal terbang, dia kata ada offer. Aku gelak dalam hati, mana dia nak parking kapal terbang tu karang sebab bot kat ruma tu pun da x cukup tempat. Tapi wak buang membidas secara sarcastic
"Beli la helikopter, bleh park kat padang." Aku bantai gelak habis.

Mama, abah dengan adik overnite rumah wak jamal. Teman nenek disaat akhir. Aku memblog pukul 130 pagi, esok exam tapi buku pun tak baca lagi.

No comments: