Monday, June 22, 2009

20

Dem, I'm 20 already? Macam tua dah.
Apa-apa pun thanks for all the wishes and for the "unexpected" birthday celebration.
I love u guys !
Celebrated on the 18th of June cos all of them want to go back Uganda already, so they plan to celebrate it earlier.


*terharu sial*


*yeah bebeh*


*fuck, all batang. dim kai?*


*kat kek aku ada patung Ultraman*


Pictures are taken from Jane

There is this thing bout my family,
which I think its cute cos every year
my mum, dad and sister will buy me a card
and "secretly" sign it and give it to me.
I'll show u guys the collections later.

Just now we had dinner and mama asked me bout my ex.
Fuck, terus tak jadi makan.
*walaupun sebenarnya mengunyah dengan rakus*
She didn't know that we broke up,
but the way she asked, I think she already knew it.

mama : mana perempuan yang kau bawa jumpa mama haritu?
aku : yang mana satu?
mama : ala, yang kau bawak dia gi hospital dulu.
aku : oh, tu. kenapa?
mama : dia dah lari eh?
aku : - -" kenapa? mama nak jumpa dia ke?
mama : - -"

Then secara tiba2 adik aku bawak keluar
gambar aku dengan awek ni,
which is my first crush.
Fuck, why must it be now?

mama : girlfriend kau dulu kan tu?
aku : ye.
mama : ada jodoh lagi tak?
aku : tak kot.
mama : hahaha
aku : - -" apahal

Adik ada buat birthday card untuk aku,
dia tulis ;

*apahal ada gamba lelaki lain?*

"Abang belajar pandai-pandai, jangan merokok, tak baik untuk kesihatan. Nanti paru-paru abang adik hilangkan"

wtf sial adik aku.

*ni fav aku sebab ada hamster. hahah*

*= =*

Nak Lamborghini!!
ok penat tido bye

Dan setinggi ucapan terima kasih dari keluarga pengantin buat LENY yang secara tidak langsung banyak membantu mempelai dari pelbagai aspek. Serta menyahut seruan perdana menteri Malaysia, abang Najib SATU MALAYSIA; Rakyat Didahulukan. Pencapaian Diutamakan.

amek kau

To Nora,
Leny cakap kau kena buat pos dulu baru adil
hahah

6 comments:

Anonymous said...

mane nama aku? aku buat post untuk kau sial :(

Unknown said...

la, time aku post ni kau pun post kat blog kau
kita timing cun2

aku g update

Inora Putri. said...

aku nak gak. aku siap cll kau ok. tuh lebeh berharga.

Unknown said...

ala..
yela yela
jap lagi aku update

gwen. said...

hahaha was it ling's picture? :D

anyway, bila nak jumpe i?
and comel gila, got thumbprints!

Unknown said...

not ling, some other girl.
and my mum already scan the picture
= =

i'll post it up later.

anytime pun boleh.
ku holiday now
^ ^