Saturday, June 13, 2009

Final Exam 2

Jumaat lepas exam Multimedia Technology which starts at 930. Aku macam biasa lah, 930 tu baru nak mandi. Aku rasa mcm sedikit unlucky sebab time nak buat coffee tu tangan injured la pulak. Adoiyai.

Then da lepas mandi + minum, check wallet. Demmit, lupa mintak mama pocket money today. So masuk bilik mama, buka tabung adik tengok dalam semua not rm1, total ada 13 semuanya. Bantai je la daripada tak ada, karang bayar balik. Desperado dah kot.

Time start engine kereta minyak da blinking-blinking macam butang kat dada ultraman tu menandakan perlu diisi dengan segera. Pegi la petrol station berhampiran, selama aku isi minyak kat situ tak penah ada banyak kenderaan. Tapi haritu beratur la pulak, apakah.

Then the most unexpected is ada roadblock on the way to school. Pejadah sial? Nasib baik aku dress up cam orang ada lesen harini, so tak kena tahan cam selalu.




Nasib baik Teo Siew ok dgn aku, walaupun lambat hampir 2hours, she still let me take the exam.
Yela, kalau kau da repeat same subject sampai 3kali, mesti la rapat dgn lecturer kan?

Aku pun steady je la, sebab dia dah bagi soalan revision. Sebijik cam final, I love u bebeh.

Then hari ni ada exam Database, agak palat sket sebab tak cukup study. Pastu kat kelas ramai gila orang meniru, ada la satu dua yang kantoi, kena repeat. Padan muka, hahha. Nak cheating pun bajet ah, jangan sampai obvious sangat.




Aku kat dlm kelas sumbat telinga je,
layan lagu Keri Hilson yang baru tu,
knock you down.




Lepas exam lepak jap tgk Kelvin dengan Richard bertungkus-lumus nak siapkan projek canvas drawing diorang. Kesian, abang da pesan suruh amek business, nak sangat amik design. Kan da banyak kerja.

Bonus :

Knock You Down Keri Hilson Feat. Ne-Yo & Kanye West

1 comment:

Unknown said...

what happen to infecao?
= =