Thursday, June 11, 2009

Final Exam



Sehari sebelum final exam, aku pegi lepak kat Pyramid.
Membeli-belah tingkap *window shopping*, makan, layan movie.
Yeap, I'm alone there.. heh
Kalau tension mmg klua sorang ah.
Dari pagi sampai tgh malam kat sana,
pastu aku balik Desaria main dota sampai pagi.
Bajet nak study untuk subject
BTECH2305 Intro to Information System

sebelum tido, tapi pening kepala plak
then terus tido sampai esok pagi.






Exam start pukul 10, aku bangun pukul 9.
Agak menggelabah disitu, sebab belum study apa2 lagi ni.
Memula aku fikir nak ambil MC je sebab sakit kepala,
mungkin akibat enjoy sangat malam sebelumnya.
Tapi last2 drive gak pegi sekolah.

Lepak plaza dulu, buka laptop
then study summary sudah.






Lepas exam lega sikit.
Nasib baik aku tak ambil keputusan drastik
untuk resit exam sebab sakit kepala
Study last minute tu sangat membantu.

Then aku lepak ngan Dan, Ajim, Amir n Mirul tgk diorg main foosball.
Ajim main banyak gila posing dia,
dah cam main golf pun ada.
Aku de amik video upload kat Facebook.
Pegi a tgk kalau rajin.
Tapi last2 Mirul yang score.
Hahah

Hari pertama exam ada 2subject, memang padayappa.
Lepas exam IS ada Java Programming lagi tu.
Bantai je buat.

Penat..
Esok ada exam Multimedia Technology,
demmit.

6 comments:

Anonymous said...

pegi pyramid tak ajak :(

Unknown said...

aku pegi sorang kot
hari isnin

Unknown said...

eh bukan isnin, hari selasa

Anonymous said...

kalau bosan, roger la aku..
bleh lepak sama!! nnt aku bawak ko lepak kat bangi pulak. hehe~~

Unknown said...

kalah 8-1 haha.

Unknown said...

ani - orait

mirul - kesian, tapi saat kau score sempat ku rakam. kenangan tu