Sunday, January 10, 2010

New Year's Resolutions

Ok mungkin agak lambat tapi pedulik hape blog aku kan?

1. Quit Smoking.
Yang ni memang dah lllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaa sangat nak berenti.
Dada aku memang selalu sangat sakit dah, kalau pagi-pagi tu susah sangat nak bernafas rasanya.
Lagipun rokok dah mahal kan?
Nanti bibir pun hitam, dah tak hensem.

2. Quit Clubbing.
Yang ni best tapi kena quit gak sebab tak tau la, tetiba rasa nak berenti.
Aku takut terminum, benda yang jadi darah daging ni memang aku jaga sangat-sangat.

3. Quit Social Networking.
Aku dah delete Friendster, MySpace dengan Facebook.
Aku rasa aku banyak sangat menghabiskan masa dengan menda-menda lucah tu.
Mungkin simpan blog dengan twitter?

4. Study !
Nak grad la pelis.

6 comments:

dadlilgirl said...

DELETE FB YEK?
xpe.....sok ada surprise for u
hak...mesti u ske punyeeeee
wakakaakakkakkakaaka
wait till i gv it to u..

good for u sayang...quite smoke :)
tp...drastik nye...suddenly..slowly lar..blk puchong smoke blk wakakakakakaka

clubbing?
-.-
knp quit?haish...LOL

Unknown said...

surprise pe ni?
-.-
dah nak quit lagi suruh smoke balik.

dadlilgirl said...

ahaha
ok2...quit

Unknown said...

licco said...

how bout dota =.=

Unknown said...

still DotA
ahahah